Case: Serviceaftale med fast kontaktperson
Tilpasset service giver sikker IT-drift
IT-support på tværs af forretningen med en serviceaftale
*Kunden ønsker at være anonym
En autoriseret bilforhandler med forretninger i flere byer har en hverdag med store it-relaterede behov, der kræver pålidelig og hurtig support. Denne case belyser forhandlerens serviceaftale med Itino, set fra en administrativ medarbejders perspektiv.
Medarbejderen har ansvar for, at virksomhedens IT-systemer fungerer optimalt – og at udfordringer løses med minimal nedetid. Her beskrives Itino som en samarbejdspartner, der lever op til alle forventninger.
Ifølge medarbejderen oplever bilforhandleren stigende krav til netværk og IT-infrastruktur. De største behov er stabil netværksdrift, hurtig teknisk support og effektiv system-integration til importør- og værkstedssystemer. “Vi har mange bolde i luften hver dag, så det er vigtigt for os, at vores IT-systemer bare fungerer. Vi kan ikke have nedetid,” fortæller medarbejderen.
Vigtigt med en fast kontaktperson
Bilforhandleren valgte en serviceaftale hos Itino, fordi de ville have en lokal samarbejdspartner, der kunne levere skræddersyede løsninger og fleksibel support.
“Vi valgte Itino fordi de forstod, at vi gerne vil have en fast kontaktperson og hurtig respons” fortæller medarbejderen. “Driftsikkerheden betyder meget. Derfor er det vigtigt, vi har en kontaktperson der kender vores virksomhed og kan reagere hurtigt, hvis vi oplever udfordringer. De har altid reageret med det samme og sørget for, at vi kan komme videre uden lange driftsstop”.
ITINO hjælper os med at møde fremtidens IT-krav
Medarbejderen fortæller, at virksomheden sætter stor pris på serviceaftalen og Itino’s evne til at tilpasse sig.
”Itino leverer det, man forventer, når man benytter en specialiseret konsulent. Og med det mener jeg, at de lever op til mine forventninger og det skaber en tryghed i vores samarbejde. De har bevist, at de er stabile og pålidelige. Vi kommer til at skulle håndtere flere og flere krav i fremtiden, inden for f.eks. cybersikkerhed og GDPR og stoler på, Itino kan hjælpe os med at finde eller udvikle de rigtige værktøjer.”, slutter medarbejderen.
Seneste indlæg
- ITINO A/S og ARKA IT ApS annoncerer strategisk fusionPressemeddelelse: IT-virksomheder fusionerer for at styrke service og ekspertise IT-virksomhederne ARKA IT ApS og ITINO A/S meddeler en planlagt fusion, der træder i kraft d. 1. april 2025. Virksomhederne fortsætter under navnet ITINO A/S med fælles… Læs mere: ITINO A/S og ARKA IT ApS annoncerer strategisk fusion
- Bliv klar til nye teknologier i 2025Få mere ud af digitale fremtidstrends Bliv klar til nye teknologier i 2025 Verden ændrer sig hurtigt, især når det kommer til IT og teknologi. I 2025 vil der være nye udfordringer, men også nye måder… Læs mere: Bliv klar til nye teknologier i 2025
- Case: Serviceaftale med fast kontaktpersonTilpasset service giver sikker IT-drift IT-support på tværs af forretningen med en serviceaftale *Kunden ønsker at være anonym En autoriseret bilforhandler med forretninger i flere byer har en hverdag med store it-relaterede behov, der kræver pålidelig… Læs mere: Case: Serviceaftale med fast kontaktperson