• Link to Facebook
  • Link to LinkedIn
Ring nu: 70 30 50 60
ITINO A/S IT-support og erhvervstelefoni
  • IT-service og support
    • IT-serviceaftaler
    • Modern Workplace
    • Print og kopi på abonnement
  • Cybersecurity
    • E-mail-kryptering
  • Erhvervstelefoni
  • ERP-systemer
    • Modern Workplace
    • Print og kopi på abonnement
  • Om ITINO
    • IT-job og karriere
    • Nyheder
  • Kontakt
    • Kontakt os i Skive
    • Kontakt os i Lemvig
    • Salgs- og leveringsbetingelser
    • Privatlivs- og cookiepolitik
  • Start fjernsupport
  • Click to open the search input field Click to open the search input field Søg
  • Menu Menu
Erhvervstelefoni-Midtjylland ITINO A/S IT-support og erhvervstelefoniBertel Bolt

Kundecase: Serviceaftale med fast kontaktperson

28. marts 2025/i Kundecase

Tilpasset service giver sikker IT-drift

IT-support på tværs af forretningen med en serviceaftale

*Kunden ønsker at være anonym

En autoriseret bilforhandler med forretninger i flere byer har en hverdag med store it-relaterede behov, der kræver pålidelig og hurtig support. Denne case belyser forhandlerens serviceaftale med Itino, set fra en administrativ medarbejders perspektiv.

Medarbejderen har ansvar for, at virksomhedens IT-systemer fungerer optimalt – og at udfordringer løses med minimal nedetid. Her beskrives Itino som en samarbejdspartner, der lever op til alle forventninger.

Ifølge medarbejderen oplever bilforhandleren stigende krav til netværk og IT-infrastruktur. De største behov er stabil netværksdrift, hurtig teknisk support og effektiv system-integration til importør- og værkstedssystemer. “Vi har mange bolde i luften hver dag, så det er vigtigt for os, at vores IT-systemer bare fungerer. Vi kan ikke have nedetid,” fortæller medarbejderen.

Vigtigt med en fast kontaktperson

Bilforhandleren valgte en serviceaftale hos Itino, fordi de ville have en lokal samarbejdspartner, der kunne levere skræddersyede løsninger og fleksibel support.

“Vi valgte Itino fordi de forstod, at vi gerne vil have en fast kontaktperson og hurtig respons” fortæller medarbejderen. “Driftsikkerheden betyder meget. Derfor er det vigtigt, vi har en kontaktperson der kender vores virksomhed og kan reagere hurtigt, hvis vi oplever udfordringer. De har altid reageret med det samme og sørget for, at vi kan komme videre uden lange driftsstop”.

ITINO hjælper os med at møde fremtidens IT-krav

Medarbejderen fortæller, at virksomheden sætter stor pris på serviceaftalen og Itino’s evne til at tilpasse sig.

”Itino leverer det, man forventer, når man benytter en specialiseret konsulent. Og med det mener jeg, at de lever op til mine forventninger og det skaber en tryghed i vores samarbejde. De har bevist, at de er stabile og pålidelige. Vi kommer til at skulle håndtere flere og flere krav i fremtiden, inden for f.eks. cybersikkerhed og GDPR og stoler på, Itino kan hjælpe os med at finde eller udvikle de rigtige værktøjer.”, slutter medarbejderen.

Tilbage til nyheder

Andre cases og indlæg

  • Erhvervstelefoni-Midtjylland ITINO A/S IT-support og erhvervstelefoniBertel Bolt
    Kundecase: Serviceaftale med fast kontaktperson
    Tilpasset service giver sikker IT-drift IT-support på tværs af forretningen med en serviceaftale… Læs mere: Kundecase: Serviceaftale med fast kontaktperson
  •  ITINO A/S IT-support og erhvervstelefoni
    IT-viden: Digitale arbejdsgange, der optimerer jeres arbejdsdag
    Det er fristende at tro, at man som virksomhed er nødt til at… Læs mere: IT-viden: Digitale arbejdsgange, der optimerer jeres arbejdsdag
  •  ITINO A/S IT-support og erhvervstelefoni
    Kundecase: Personlig service udover det sædvanlige
    Hurtig service og ærlig IT-snak fra en lokal leverandør Overgang til en mere… Læs mere: Kundecase: Personlig service udover det sædvanlige
  •  ITINO A/S IT-support og erhvervstelefoni
    IT-viden: Automatisering i produktionen kræver stærk IT
    Automatisering og digitalisering er ikke længere forbeholdt de største industrikoncerner. I dag er… Læs mere: IT-viden: Automatisering i produktionen kræver stærk IT
Share this entry
  • Del på Facebook
  • Del på LinkedIn
  • Del via E-mail

Emner til dig

  • IT-support til erhverv
  • Pålidelig IT-service
  • Digital sikkerhed
  • E-mail-kryptering
  • Modern Workplace
  • Print og kopi på abonnement
  • IT-nyheder
  • Kontakt ITINO

Cases og IT-trends

  • NIS-2 email kryptering IT-sikkerhed ITINO ITINO A/S IT-support og erhvervstelefoni
    IT-sikkerhed: Ny lov om sikker e-mail – her er de bedste løsninger 
    NIS-2 stiller nye krav til IT-sikkerheden Kort og godt: NIS2 er en ny lov om IT-sikkerhed for… Læs mere: IT-sikkerhed: Ny lov om sikker e-mail – her er de bedste løsninger 
  •  ITINO A/S IT-support og erhvervstelefoni
    IT-trends: 3 smarte IT-løsninger, der løfter jeres konkurrenceevne
    Gode IT-løsninger til virksomheder handler ikke kun om hurtigt WIFI – men om at sikre… Læs mere: IT-trends: 3 smarte IT-løsninger, der løfter jeres konkurrenceevne
  • IT-support-lokal-partner ITINO A/S IT-support og erhvervstelefoni
    IT-trends: Derfor foretrækker SMV’er en personlig IT-partner
    Har en lille eller mellestor virksomhed, er der stor sandsynlighed for, I ikke har en… Læs mere: IT-trends: Derfor foretrækker SMV’er en personlig IT-partner
  • IT-support-for-alle-virksomheder ITINO A/S IT-support og erhvervstelefoni
    IT-trends: Få mere ud af digitale fremtidstrends
    Bliv klar til nye teknologier i 2026 Verden ændrer sig hurtigt, især når det kommer… Læs mere: IT-trends: Få mere ud af digitale fremtidstrends
  •  ITINO A/S IT-support og erhvervstelefoni
    Kundecase: Personlig service udover det sædvanlige
    Hurtig service og ærlig IT-snak fra en lokal leverandør Overgang til en mere fleksibel IT-løsning… Læs mere: Kundecase: Personlig service udover det sædvanlige

ITINO A/S

Øster Fælled Vej 7, 7800 Skive
Andrupsgade 4, 1. sal, 7620 Lemvig

Telefon: 70 30 50 60
Email: info@itino.dk

Kontor- og telefontid
Mandag til torsdag 08:00-16:00
Fredag 08:00-15:30
CVR: 12543034

Nyttige links

IT-service og support
Cybersecurity
Telefoni til erhverv
Job og karriere
Trends og nyheder
Cookie- og privatlivspolitik
Salgs- og leveringsbetingelser

Sociale medier

Besøg os på din foretrukne sociale platform og følg med i branchenyt, aktuelle emner lokalt og meget mere.

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google

IT-nyheder

  • IT-sikkerhed: Ny lov om sikker e-mail – her er de bedste løsninger 
  • IT-sikkerhed: 4 tip til opdatering, som låser jeres ”digitale bagdør” 
  • Kundecase: Samson Pumps fik mere proaktiv IT-service
  • IT-viden: Automatisering i produktionen kræver stærk IT
  • Kundecase: Personlig service udover det sædvanlige
© Copyright 2024 | ITINO A/S | Eksperter i IT og telefoni til erhverv
  • Link to Facebook
  • Link to LinkedIn
Link to: Pressemeddelelse: ITINO A/S og ARKA IT ApS fusionerer Link to: Pressemeddelelse: ITINO A/S og ARKA IT ApS fusionerer  ITINO A/S IT-support og erhvervstelefoniPressemeddelelse: ITINO A/S og ARKA IT ApS fusionerer
Scroll to top Scroll to top Scroll to top
Administrer samtykke
For at give dig de bedste oplevelser bruger vi teknologier som cookies til at gemme og/eller få adgang til enhedsoplysninger. Hvis du giver dit samtykke til disse teknologier, kan vi behandle data som f.eks. browsingadfærd eller unikke ID'er på dette websted. Hvis du ikke giver dit samtykke eller trækker dit samtykke tilbage, kan det have en negativ indvirkning på visse funktioner og egenskaber.
Funktionsdygtig Altid aktiv
Den tekniske lagring eller adgang er strengt nødvendig med det legitime formål at muliggøre brugen af en specifik tjeneste, som abonnenten eller brugeren udtrykkeligt har anmodet om, eller udelukkende med det formål at overføre en kommunikation via et elektronisk kommunikationsnet.
Præferencer
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for det legitime formål at lagre præferencer, som abonnenten eller brugeren ikke har anmodet om.
Statistikker
Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til statistiske formål. Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til anonyme statistiske formål. Uden en stævning, frivillig overholdelse fra din internetudbyders side eller yderligere optegnelser fra en tredjepart kan oplysninger, der er gemt eller hentet til dette formål alene, normalt ikke bruges til at identificere dig.
Marketing
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for at oprette brugerprofiler med henblik på at sende reklamer eller for at spore brugeren på et websted eller på tværs af flere websteder med henblik på lignende markedsføringsformål.
Vælg muligheder Administrer tjenester Administrer {vendor_count} leverandører Læs mere om disse formål
Se præferencer
{title} {title} {title}